2/26/2009

當地震越來越強烈,而我們也感到越來越刺激。

唉!網路的東西真真假假!!


英文作文:921地震

What was I doing when the 921 earthquake happened?
921 地震的時候我在幹啥?

In 921 earthquake, I and my girlfriend are together. We are on the bed, doing love. I am up, and she is down.
921 地震的時候,我跟我馬子在一起,我們在床上,作愛,我在上、而她在下。

So we are up and down, up and down...... together.
所以我們不停地一齊上、下,上、下......。

The earthquake is more and more big, and we are more and more excited.
當地震越來越強烈,而我們也感到越來越刺激。

Though my girlfriend says no, no...... I Know her heart says yes, yes......
雖然我馬子嘴裡喊著:不、不、不...... 但是我知道,她心中其實是在說:好、好、好......

At last, we are into high潮together. That day, we are the happiest a day.
最終,我們一齊達到了高潮。那天,是我們最快樂的一天。

I hope the last (next) time is fast a little come.
我希望上()一次(地震)能快一點到來。

沒有留言: